星期五, 6月 28, 2013

Happiness


"When I was 5 years old my mother always told me that happiness was the key to life. 
When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. 
I wrote down happy.
 They told me I didnt understand the assignment, 
and I told them they didnt understand life."
 -- John Lennon

「在我5歲的時候,我媽媽常跟我說,快樂是人生的關鍵。當我去上學了,他們問我長大後的志願想是什麼?我寫下“快樂”二字,他們說我沒搞清楚問題是什麼,我則告訴他們是他們沒搞清楚人生。」
– 約翰藍儂

沒有留言: